vinice Adventures


I žít a pracovat v Nové Kaledonii, v jižním Pacifiku, když opustil Francii v mých raných dvacátých let. Setkal jsem se Martine poprvé, kdy poté, co byl pryč po dobu pěti let, šel jsem domů na dovolenou do vily moji staří rodiče vlastní v krajině jižně od Toulon.

“Pierre, to je Martine,” moje matka představila teenager, který žil s nimi. Dívka měla strašidelný, nepříjemný vystupování, a plaše dovolte mi, abych ji přivítal polibkem na obě tváře.

Později jsem zjistil, že Martine matka, bratranec mého otce, spáchal sebevraždu, a že její otec opustil ji krátce poté, co jsem odešel z domova. Byla třináct pak, a moji rodiče ji vzal na to jen proto, že byl pro ně užitečné kolem vily, ale z lásky. My je jejich jediné dítě, moji rodiče měli v mé nepřítomnosti přišel, aby ji rád jako dceru, že nikdy neměl, ale teď osmnáct, se zdálo, že stále trpí účinky dvojí tragédie v životě.

Ve skutečnosti, Martine je smutný obličej trochu dělal to obtížné zaznamenat něco jiného o ní, jako by to bylo by trapné, aby se zájem o jakékoli jiné části svého anatomie. Naštěstí neměla hrubé rysy některé z dívek zemí okresu, ale byla v pořádku kosti. Její oči a vlasy byly hnědé, posledně jmenovaný je často okouzlující zastrčený na bocích za ní malé uši. V horní části hlavy vzrostla na úroveň bradě.

Jak dny ubíhaly, a když se nedívá na mě, jsem si všiml, více o ní, jako o jednoduchých bavlněných šatech vždycky nosil během dne. Oni vždy měla vysokou výstřih a lem, který kartáčovaný vrcholky jejích tvarově kolena. Chcete-li skrýt vlnu ňadra jí spíše tušení, když jsem se chystal, a šaty, na rozdíl od zapalování přes boky, vypadal beztvarý pokud foukané proti nohy větrem.

Vila, která Martine průběžně čistit, byl srdcem malé vinice, ze které moji rodiče vydělali na živobytí. Oni zaměstnaným pracovníkům (muži i ženy), aby se sklizeň a napomoci tomu, aby víno. Martine též vařené pro celou rodinu, s mou matkou přispívá, když jí bylo dost dobře.

První dvě ráno z mé dovolené jsem spal pozdě, ale na třetí, teď odpočívají od mé dlouhé cesty domů, svítání sbor ptáků mě probudil. Středomoří slunce streaming do mého pokoje v patře.

Nahý jsem vstal a přešel k otevřenému oknu podívat se na známém výhledem do krajiny, špinění Martine procházky po jednom z jízdních pruhů mezi vinnou révou, odklon od vily. Měla na sobě kutnu, a byl bos. Bílý ručník visel přes rameno, a předpokládal jsem, že míří směrem k řece, která třásněmi na vinici. To obvykle běžel povrchní, ale tam bylo napajedlo, že po horkém dni, bych plaval v sobě jako dítě, pak teenager, někdy s členy personálu vinice nebo jejich děti.

Při pohledu zezadu, Martine měl velmi ženskou siluetu a erekce jsem se probudil s zůstal vzhůru, utahovací nádherně, když jsem ji pozoroval. Podporovat, ať jsem prsty mé pravé ruky drift na citlivé těla. Byl jsem bez přítelkyně v Noumea po dobu tří měsíců, po rozdělení se Simone a v mezidobí, masturbace se stal znovu podle potřeby, jak to vypadalo, když jsem byl kluk doma.

Můj penis vzrušující na vlastní stimulace, přála jsem si Martine se otočit, podívat se a vidět mě v okně se moje mužství stojí pyšný.

V té naději, můj knoflík vyčnívající z mé ruky, začal jsem onanování v plném zobrazení.

Ale Martine nepodíval mým směrem. Její postava má menší a menší vzdálenosti, než to bylo již neposkytuje žádný podnět pro to, co kněží při zpovědi říkali mi “sebeukájení”. V reakci na ztrátu motivace můj penis poklesával poté, co jsem ho pustil, začal vysychání. Mohl jsem zavřel oči a vzpomínal libovolný počet sexuálních epizod s ženami, dosáhnout vyvrcholení, ale já jsem byl zaměřený na Martine.

Myslím, že jsem chtěl být s ní, než uspokojit sebe s self-přiměl orgasmu. Domnívám se, že v mém podvědomí, toužil jsem se s ní milovat, ale já jsem to vědomě přemýšlet o tom v těchto podmínkách, prostě pocit, touhu po její společnosti a dozvědět se více o ní.

Jednat o tom popud jsem hledal pár koupací šortky, vytáhl je na zbytku mého erekce a opouští své rodiče pravděpodobně ještě spí ve své posteli, šel jsem ven.

Slunce stálo nízko nad obzorem, ale jeho teplo dosáhl svou holou kůži a ohřívá vzduch kolem mě. Jak jsem šel rychle dolů řádku vedle jedné Martine vzal jsem cítil zemi a vinné révy, a sladká vůně zralých hroznů. Brzy vinice se naplní pracovníky na nový den.

Nábřeží byla lemována hustým pásem nativní stromů a keřů, a krátká cesta vedla přes něj na napajedlo. Ptáci zpívali v korunách stromů a já jsem mohl slyšet bublavý nával na tekoucí vody přes kamenitý postel dále po proudu. Jsem zpomalil, nechtěl můj příchod na vylekat Martine.

Zády k cestě, ona seděla na pařezu, který vyplavilo na břeh. Bílý ručník byla umístěna vedle ní, a ona byla stále na sobě obyčejné šatečky. Byla bez hnutí, díval se přes řeku, možná zíral do prázdna a čeká na slunce ohřívat vodu, jak to honil zpět stíny převislými stromy.

Zastavil jsem se a zůstal stále zíral na její záda, svlékat ji očima a vizualizaci pevné křivky boků, pasu, boků a boků. Pak, jako školák, který nikdy neviděl nahou ženu před a předpovídal příležitost, dal jsem se do rozmaru schovat ve vegetaci spíše než jít nahoru a pozdravit Martine, jak bych měl.

Sexuální podněty často se zdá, aby se vyhnula uvažování center mozku, ale věděl jsem, že nejednal v mém věku. Myslím, že její mládež se cítím jako chlapec znovu, možná podvědomě zjišťuje, že nebude mít zájem o muže, deset roků starší než ona.

Klekl jsem si na zem a nahlédl na ni skrz křoví, protože věděl, že je to špatné, ale cítil příliš očekávání a nadšení, abych zastavil. Myšlenka sledovat její svléknout nepřipraveného byla neodolatelná, i když se ukázalo, že mít na sobě plavky pod její šatečky. Moje erekce se vrátil, prodlužovat dolů nohu z mých šortek, dobrou výmluvu, aby zůstali skryté, ale moje touha vidět její tělo se překonat svůj stud.

Minuty ubíhaly a nic se nestalo. Myslel jsem, že možná ona změnila názor na plavání. Možná, že ji nechal příliš pozdě, a očekává, že pracovníci přijet do vinice za námi. Nebyl jsem na sobě moje hodinky, takže jsem nemohl zkontrolovat čas.

Pokud taková očekávání, dal ji pryč a pak jsem spekuloval, možná ona byla v plánu plavat nahý. Myšlenka poslal vzrušení mých genitálií, již stimulována ruce pohrávala s paušální pod tenkou látkou mých šortkách.

Teplo ranní slunce, i ve stínu stromů, byla stále nepříjemná a začal jsem litovat, že jsem se rozhodla z úkrytu. Mohl jsem plaval místo pocení a skrýval v křoví jako úchyl. Pak znovu, jsem přehodnotit, jestli jsem ji viděl nahou, by oběť není příliš velká. Po tom všem (s teprve osmnáct, a je bolestně plachý) tam byl žádný způsob, jak se ukáže sama se mě, jestli věděla, že jsem tam byl.

Bez varování otočila hlavu. Myslel jsem, že na chvíli se na mě díval, ale její oči zametli vstup do cesty, snad aby se ujistil, nikdo se blíží.

Vstala, zády ke mně, a zvedl přechod přes hlavu. Viděl jsem podprsenku popruh a bikiny kalhotky, a to jak bílé, s hodně opálenou pokožku mezi nimi a celou cestu dolů její štíhlé nohy. Dvě bílé tváře vykoukla z nohy kapel spodním prádle. Zdálo se neměla opalovat nahá.

Znovu otočila hlavu, krátce, ona kontroluje dolů cestu a pak sáhla po úlovku podprsenky. Odepnutí to, sklouzla ramenní popruhy mimo náručí.

Teď stála pod mírným úhlem a já jsem mohl vidět stranu jeden otok prsu, ale ne bradavka. Zeměkoule byl plnější a shapelier, než jsem očekával, a vypadal, jako firma z podprsenky, jak to měl v poháru, prospěch z toho, že malé prsy.

Bez opět kontrolu její soukromí, sklouzla se jí kalhotky a vzal pryč. Stála na vteřinu, znovu získat rovnováhu, pak se zkroutil k poklesu malý kus na horní části šatů. Měl jsem letmý pohled na její ňadra před, all-nahý, ona polstrovaná po mělčině v jejích bosých nohou. Ona se pustil do vody, až se dosáhne kolena a pak se potopil v hlavě. Jsem zahlédl zajímavě ženská skulinu mezi broskev-jako tváře jejích hýždí, ale zůstal bez dojmu detailu.

Martine přišel na povrch v bazénu, kde se řeka zpomalil a běžel hluboko. Její vlasy byly nasáklé, a pouze s její holá ramena ukazuje, že pádloval s nohama, když kartáčovaný mokré prameny z očí. Pak se kojení pohladila přejít bazén, kopat ven, nohy opakovaně otevřít, když přitáhla kolena dopředu. Dostat se na druhou stranu, otočila se a plaval směrem k mělčině, kde tekoucí voda vstoupily do bazénu po břehu kameny.

Břeh, otočila na záda a ležel v toku, hlavu ve směru proti proudu a nohy směrem ke mně, spěchá voda se zdálo, že se masírovat její křivky. Viděl jsem vlasy pokryté kopec mezi vrcholky nohy a malé vrcholky jejích hnědých bradavky stojí z otoku bělosti, kde se opalovat nedosáhne. Její mládí a její fyzická krása mě uchvátila.

Uklouzl jsem své kalhoty dolů na kolena a sevřel mužský orgán, který se objevily na pozoru přede mnou. Potěšitelné to stalo naprostá nutnost, jak jsem obdivoval Martine v erotogenní zóny a ženský kontury. V okamžiku, kdy se rozešli stehna, jako kdyby byl odpočinek v teple na slunci, má orgán chrlil. Bílé sperma vyplivla, cákání široké zelené listy z keře přede mnou. Naštěstí, Martine bylo dost daleko na můj obsažených zalapal po dechu extáze jít neslýchaný, krajina zvuky řeky, ptáky a hmyz maskovací ji.

Martine zůstal ležel na štěrkové břehu přes bazénu, spočívající na loktech, nechal průtok chladicí vody pod její hýždě a hrát škádlivě kolem jejích genitálií. Myslím, že její oči byly zavřené. Radost z mého sexuálního uvolnění pomalu ubývá, ale mohl bych ještě vidět do údolí stehna na její pochvy, když jsem nemohl dostat žádný smysl pro to, co leželo pod rohožkou vlasů.

Myslím, že se nestará o vyrušení – snad myslel, že je ještě příliš brzy pro každého, kdo se kolem. Pak jsem si vzpomněl, že byla neděle, a to, že z vinic na obou stranách řeky, to bylo nepravděpodobné, že někdo by se stalo dál a vidět ji.

Díval jsem se Martine obrátit na její přední straně, vrtule sama na pažích, a uvrhnout její dolní polovinu do mělké vody, broskev jejích hýždí vystaveny provokativně na slunci.

Tahání moje šortky se, myslel jsem letmo, a neúmyslně, o rodiče roste jít do kostela a čekal, abych se k nim připojil. Ale příliš potěšen tím, tělesnou přitažlivost k Martine, jsem zažil více než potkávací viny.

Poté, co jsem změnil polohu několikrát zmírnit ztuhlé svaly, viděl jsem, Martine zasuňte zpět do bazénu a plavat přes písečné břehu nedaleko místa jsem byl pod omítku. Když vyšel z vody byla stranou svou cestu, a já jsem dostal svůj první full-čelní pohled na její nahá. Trvalo chvíli pro mé oči, aby se z mezery mezi nohama na její tváři, ale když jsem viděl jeho obvyklého strašidelný výraz, okamžitě jsem se cítil zahanbený z toho, že využila.

Dokonce tak, nemohl jsem se pohnout dál, aniž by hrozilo riziko hluku by mohl odhalit svou přítomnost a poté, co se rozhodl zůstat na místě, zůstal jsem voyeur.

Přítelkyně před Simone byla první žena, kterou jsem kdy viděl nahý, ale chytání Martine nevědomky byl téměř tak vzrušující.

Stále čelí v mém směru, ona utřela mladistvé prsa, což je pohupovat příjemně poté, kolena akimbo, dal ručník mezi nohama, aby vymaž její ohanbí.

Nemohl jsem zahlédl náznak růžovost, když vklouzla kalhotky přes nohy, ale ona schovala ji, a její ochlupení na ohanbí, když vytáhla spodní prádlo úplně nahoru.

Znovu se zvedla ručník a začal dávat vlasech důkladnější sušení, takže to rozcuchané. Celou tu dobu, její pevná prsa už poskakoval nepokrytě tak, aby byl ještě více příjemné než dříve.

Když se konečně dal na její podprsenku, a pak jí šaty, připadal jsem si jako dítě, jehož léčbu byl odvezen.

Martine zamířil zpátky k vile, a já jsem se vlekl ji neviditelné, dva pruhy svěží vinné révy nad, a vrátil se do svého pokoje, aniž by museli překonávat své rodiče. Tam jsem zkontroloval čas (nebyl jsem pozdě, po tom všem), a oblečený uctivě kostela.

Martine seděl s naší rodinnou skupinou, vedle mě v lavici, stále plachý a samozřejmě neví, že jsem viděl její přirození. Měla na sobě své nejlepší šatech a já jsem byl supersenzitivní na každý pohyb stehen a na klíně, stejně jako rostoucí a klesající na hrudi. Její oči sklopené většinu času, a ona se chytit vzhled jí dal já. Moji rodiče, samozřejmě, byly příliš zbožný, aby se mi nevěnoval pozornost, v kostele, nebo se domníváte, že chlípný myšlenky jsem měl o jejich dospívající oddělení.

Po mši svaté, než jsme se vrátili domů, moji rodiče hrdě obnovil svou známost s různými vesničany clusteru venku. Martine z pozdní snídaně ve vile, nevinně neví mi ji přesně svlékat očima. Teď, když jsem věděl, že to, co krása leží pod ní prostý šatech nebylo těžké.

Snažila jsem se ji zapojit do konverzace při jídle, rozvíjet vztah, ale ona dala stručně, trhaný odpovědi i na otázky s otevřeným koncem. Viděl jsem, že moji rodiče Myslel jsem, že se jen snažil být jako velký bratr k ní, a cítil jsem se provinile, že můj zájem byl méně čestné.

Druhý den jsem tajně následovala Martine do vinohradu, když vzal víno a sýr ven pracovníkům doplnit své obědy. Muži, když nadával staršími ženami, jí dal zabrat, předstírají, že se chystá oslovit pod šaty nebo uchopit její prsa a dělat nemravné komentáře. I když odmítl, jen se zastavili pohrávala s ní, když jsem přišel na scénu.

Dala mi vděčný pohled.

Později, když jsme šli zpátky do vily spolu a já jsem šťouchl, ona mi řekla, že muži se často chovali, že cestu k ní. Byla zvyklá na to, řekla, ale viděl jsem, že ji to rozrušilo, opravdu.

“Mám si promluvit k mému otci o tom?” Zeptal jsem se, rád, že mám nějaký druh soukromého rozhovoru s ní.

Řekla mi, že ne, že muži prostě dělali to dobrácky. Byl jsem si tak jistý, že zná myšlenky jsem se bavil jsem se. Nechal jsem ji, že pokud některý z mužů jí někdy skutečně dotkl nevhodně, že by mi to říct, ale její tvář nevykazovala žádné známky, že by se udělat víc, než nést obtěžování stoicky. “Ženy se udržet je na uzdě,” řekla.

Jsem zvládl své pocity o ní po dobu jednoho týdne, a to ji sledovat na řece i když většina ráno, jsem sledoval z okna a zamířila tam plavat. Poté (v mém pokoji) bych masturbovat, jak jsem si ji nahou na napajedlo. Myslím, že jsem mohl udělat víc asi se ji snaží spřátelit, ale zdálo se, že o tolik mladší než já, a měl zranitelné kvalitu, která mě drží zpátky.

Během týdne se se mnou mluvit volněji v případě potřeby příležitost, stejně jako v jídle, a dokonce se mi podařilo, aby se jí úsměv několikrát s příběhy o životě v Nové Kaledonii. Oni bavil své rodiče taky, a já si uvědomil, jak moc jsem chyběl jim, když jsem byl pryč.

“Jsi dobrý Martine, Pierre,” můj otec mi řekl, když jsme byli sami jeden den. “Jaká škoda, že není váš věk. Jinak dva z vás by se oženil.”

Myslel jsem, že na jeho slova později, a přemýšlel, jestli tušil, jak jsem se cítil o ní a bylo mi varování vypne.

V pondělí následujícího týdne vzpomínek vidět Martine nahá nebyly dostatečně déle a bolelo jsem zobrazit její holé tělo znovu. Šel jsem za ní do řeky, nedlouho po úsvitu. Bylo štěstí, že ano. Zjistil jsem, že má další obdivovatele, ukrytý ve stejném místě jsem se krčil před týdnem, ale jeho úmysly byly ještě méně čestné než já. Nesl délku lana, s níž k tomu, aby její bezbranná a pytel dát přes hlavu.

Když jsem byl víc než tempo nebo dva pryč otočil, snad vycítil mou přítomnost. Poznal jsem ho jako jeden z snědý viničních dělníků, kteří obtěžovali Martine. On byl tak překvapen tím, že objevil v jeho viny plánu, který jsem měl čas, aby se houpačka na něj. On těsně se vyhnul, ale ztratil rovnováhu a spadl do křoví ven na písečné břehu podél břehu. Jsem skočil na něj a my jsme zápasili zlostně.

Slyšel jsem, Martine křičet, ale byl příliš zaujatý bráním, aby se pokusila zjistit, co stav svléci se, že je dovnitř

Pracovník mě poznal, když jsme zápasili, a jeho odolnost přesunul do dostat pryč, než způsobí další zranění. Vymyslel jsem si ho nechal si myslím, že by rozbité zdarma, a utekl směrem k vinici. Zdálo se, že lepší kurz, aby ho nechal jít, navzdory jeho trestním úmysly. On neudělal Martine žádnou skutečnou škodu, a já jsem měl krvácející nos a vyhloubil tvář od mařit jeho plánovanou znásilnění, a tak jsem nechtěl žádné další zranění.

Martine, jsem viděl, stál pár metrů a svíral její šaty ke krku, zmrazené na místě. Nemohl jsem říct, jestli měla spodní prádlo na nebo byl nahý.

Vyhrkl jsem, když jsem se zastavil lapal po dechu, “Měl v úmyslu tě přivázat a znásilnění tě.”

Martine rozplakala, a nevěděl jsem, co mám dělat. Mým záměrem plavání s ní, vývoje nového vztah do vzájemné potěšení rekreační činnosti měla ráda, byl zničen. Její nekontrolovatelné vzlyky nevypadal, jako by přišli jen z úlevou jsem ji zachránil, ačkoli.

Nicméně, naplněný soucitem, vzal jsem ji zvedala tělo v náručí, jednou rukou na zádech setkání s její podprsenku úlovek. Podíval jsem se dolů po páteři najít měla své kalhotky na, a cítil jsem se žárlivě rád, pracovník neviděl nahou.

I když ve stavu polo-svléci, Martine dovolte mi, abych ji uklidnil, a snažil jsem se být si vědom svého měkkého těla přitisknutou mně, prudce jako vzlykala, nebo přemýšlet o tom, pokušení vrátit zpět její podprsenku.

Když záplava slz skončilo odtáhla se a omluvil se za ně. Otočil jsem se zády, aby jí položila šaty na, a pak ji nahnal do vily v tichu. Nepřišla dolů na snídani později.

Já mám otce sám, a řekl mu, co se stalo předtím. “Že by se měl pokusit něco takového! Martine je jako dcera mě!” Jeho tvář potemněla v rozhořčení. Popsal jsem muže za něj. “Ach ano, jemenská … Existuje mnoho migrujících pracovníků v těchto dnech, Pierre.” “Půjdeš na policii?” “Myslím, že ne.” “Ale …” “Martine prošel dost v životě. Její strýc ji znásilnil, když jí bylo třináct … jemenský bude již na útěku. Budu mít jeho pracovní povolení zrušeno pro opuštění mého zaměstnání a on se bude být vyhoštěn, když ho chytili. “

Zůstal jsem vzhůru v posteli, že večer, ležel na zádech, nemohl přestat myslet na to, co se stalo Martine, když jí bylo třináct. Její straší chování a neklid kolem mě teď měl více přesvědčivé vysvětlení. Chcete-li přijít o panenství takhle, a tak mladý, byl tragický.

V měsíčním světle z okna jsem viděl svou ložnici otevření dveří. Poznal jsem Martine, když proklouzl. Ona ho zavřel za sebou tiše a pak se otočil k posteli, když jsem zavřel oči a předstíral, že spí. Cítil jsem, kryt výtah a pak ležela vedle mě.

“Martine …” začal jsem, chtěl, aby věděla, že by tam nemělo být. “Shshsh.” Položila prst na mé rty a obrátila se ke mně. Pak se její ruka sklouzla přes mé nahé hrudi a ona objímat se. Cítil jsem, měkkost a teplo jejích ňader, ale její bavlněné noční košile byla vzrušující bariérou kůže na kůži kontaktu. “Jdi spát,” řekla.

Leave a Reply

