soustružení Stars Ch. 01


“Kokosové mléko. Caprino freska. Rukolou, co to sakra je rukolou?” Anna zamumlal si pro sebe potichu, když si prohlížel zbytek seznamu.

Nevěděla, co polovina z položek byla i její frustrace byla stavba. Její šéf v knihkupectví čekal až do poslední sekundy dát nějakou myšlenku tohoto rozsáhlého seznamu občerstvení jejich návštěvě autor požádaly, a teď to bylo Anně, aby se pokusila lovit to všechno dolů.

Vzdech unikl její rty, když vytáhla dlouhé vlasy z obličeje do nedbalém drdolu, vylezl z auta a rychle zamířil k luxusním obchodě s potravinami, že doufal, že zásoby některé z méně známých předmětů.

Anna z vichřice nápor uličkami, vybírali, jaké předměty by mohla ze seznamu, když šla. Nedokázala si představit, co se na zemi, on bude potřebovat všechno to jídlo; on byl jen bude v obchodě za pár hodin. Pokud Anna byl v důvěře, že bych mu řekl, v žádných nejistých termínech právě tam, kde by mohl strčit jeho rukolou. Zasmála se a doufal, rukolou byl nějaký bizarní okurky.

Samozřejmě, kdyby byl v důvěře této “autor” pravděpodobně nikdy by byli pozváni do knihkupectví. Podle Claudia chlap byl syn celebrity, což je důvod, proč ona chtěla udělat autogramiádu tak špatně. Doufala, že by to přinést velké publikum, které by pak zůstal na něco koupit a nezapomeňte na prodejnu příště oni potřebovali knihu.

Anna nikdy jsem o něm neslyšel, nečetl knihu, a je to úplně jedno, kdo je jeho otec. Claudia, na druhé straně, je ještě více, než je obvyklé u spacey vzrušení nad jeho návštěvy.

“Krevní pomeranče, fuj to zní nechutné. Hvězdné ovoce (ujistěte se, že je to zralé),” četla ze seznamu, takže obličej. Zeptala se vyrábět úředníka a ke svému překvapení, že ji okamžitě ukázal na malý vozík s exotickým ovocem na to-včetně karamboly a krvavých pomerančů.

Anna zíral na ovoce nechápavě. Zvedla jednu nahoru a otočil ji, hledal nějaké znamení, které by jí říct, zda to bylo zralé. Ohlédl se v té době na svém telefonu zasténala a rozhodla, že neměl čas se starat o to, aby se jen chytil čtyři hvězdy ovoce náhodně a byl hromadí pomeranče do náruče.

“Promiňte, slečno?”

Anna skočil a hodil nejvíce ovoce na zem, pomeranče válcování ve všech směrech.

“Zatraceně! Co je?” vyštěkla, klesá na kolena, aby se pokusili ohradě pomeranče, než se dostali příliš daleko.

Natáhla se pod košíku načíst potulný hvězda ovoce a opřel se snaží narovnat její šaty s jednou rukou a držet na ovoce s ostatními. V tomto bodě byla mimo roztřepené a ten, kdo to byl stále ještě nemluvil, takže vzhlédla připraven k přichycení.

Místo toho její mysl šel zcela prázdný, když se podívala do těch úžasných zelených očí, jaký kdy viděl. Chvíli tam jen seděla, zmrazené, až oči se na ni usmál a zlomila si momentální ochrnutí.

“Nechtěl jsem vás obtěžovat,” řekl muž, v podřepu, aby jí pomohl sbírat pomeranče. “Ale všiml jsem si, že nákup hvězda ovoce a ty, které vybral nevypadají moc dobře. Oni jsou docela drahé, takže jsem si myslel …” Pokrčil rameny, když se vytratil, ukázal neurčitě u ovoce košíku.

! “. Ach ano, prosím, já jsem úplně z mého živlu;.? Exotické ovoce opravdu není moje věc, kterou z nich bych měl dostat”

Nemohla si pomoci zíral ještě víc, když vstal a sklonil se nad košíku získat lepší vzhled. Jeho nos byl trochu nakřivo, jako by to byly rozděleny na nějakém místě, a jeho plné rty působil dojmem úšklebkem, i když uvolněná, zatímco oni byli teď, ale nějak ty věci se mu zdá ještě hezčí. Zvláště rty.

Vzal ji za čas vyzvednutí zbytek ovoce, Anna měla perfektní vantage bod, ze kterého se ocenit, jak ostré vypadal v jeho šitá černé šaty kalhoty a svěží bílá tlačítka nahoru.

Nebyl její typ vůbec; většina kluků, že by ze dne bylo více špinavé džíny a druhy konopí náhrdelník, ale ona zvedla hlavu, obdivoval způsob, jakým kalhoty zvýrazňují zaoblené křivky zadek tak, že špinavé džíny nikdy doufat aspirovat na.

Muž pečlivě vybral několik hvězda ovoce a pomeranče a nastavit je do košíčku jako Anna postavil a hodil jí náruč ovoce zpět na vozíku.

“Tady to je. Existují nějaké exotičtější ovoce nákupy bych vám mohou pomoci s dneškem?” zeptal se s úsměvem a mrknutím. “Vzhledem k tomu, že opravdu není vaše věc.”

Anna potlačil culící smích a řekla si, aby se vzpamatovat.

“Ve skutečnosti, pokud víte, kde některý z této druhé věci je, že bude navždy tvým dlužníkem.” řekla, vytáhl seznam a sbíráním zbývající položky. Podala seznam k němu a viděl, že jeho obočí střílet překvapeně. “Já vím, že je to docela směšné, že? Jsem ani nevím, co polovina z nich je,” řekla rozlil ve spěchu, touží, aby ho ujistit, že to není její seznam.

“Tak proč jste ho koupím?”

“Protože některé self-zapojený chvastoun s nahuštěné smyslu nároku rozhodl posunout svou váhu kolem a požadovat ty obskurní potraviny by mohl Google.”

Muž pronajal srdečně zasmál a Anna se neubránila smíchu spolu s ním, vděčný, že konečně někdo stěžovat na její směšné pochůzce.

“Knihkupectví jsem pracovat pro má autogramiádu dnes odpoledne a” autor celebrity “nám poslal tento” seznam požadavků “,” vysvětlovala, protočila oči a dělat vzduchu uvozovky prsty zvýraznit její místo.

Muž se znovu zasmál. “Opravdu? Chce tohle všechno jen proto, aby svačinu?”

“Já vím. To je šílené, není to? Jako kdyby náš malý obchod má rozpočet na takové věci.”

“Jo, to by bylo šílené. Řeknu vám, co však mohu zaokrouhlit nahoru zbytek této věci docela rychle. Proč nejdeš do kavárny a aby pro nás, takže můžeme mít šálek kávy spolu před jdete. “

Poklesla Anny čelist. “No, já nevím. Myslím, že bych rád,” ujistila ho, přičemž další rychlý pohled dolů na rtech a zpět až do jeho očí. “Ale já jsem opravdu ve spěchu.”

“Prosím? Řekl jsi, že mě navždy dlužím. Jsem ochoten tě propustit snadno se jeden šálek kávy.”

Anna se kousla do spodního rtu, když debatoval sama se sebou. Bylo to strašně těžké rozhodování. “Dobře, ale jeden šálek kávy není dostatečná splácení. Budu ještě muset ti vděčím za svůj první narozené dítě, nebo tak něco. Myslím, že pan Fancypants může počkat několik minut, pro jeho kokosového mléka.”

“Jsem si jistý, že může,” řekl její zachránce s širokým úsměvem. “Bude to jen pár minut, by jsi mi dát kávu se smetanou?”

“Jistě.”

Anna se neúspěšně pokusil vymazat úsměv z tváře, když vyrazil směrem ke kavárně. Nařídila jim oběma kávu a posadil se čekat na … blbost, ona ani se ho zeptal, co jeho jméno bylo, jak to bylo za povrchní? Obrátila oči v sloup a nechala být vzrušený stejně na kafe s roztomilou klukem.

Bylo to déle, než se starala myslet, protože ona byla na rande a ona nikdy šel ven s klukem, jako je on. Nebylo to, že bylo vše, co dobře vypadající, ačkoli on byl, ale měl dravý vzduch o něm, že se jí podlomila kolena a tam bylo něco, co v jeho očích, když se na ni podíval se cítila … svrbivý .

Stál není daleko dolů na nejbližší uličky, hlava se sklonil ke krabici, co vypadalo jako sušenky. Zřejmě Carrův Vodní Crackers bylo s občerstvením, ne na nápoje, jako by si myslel. Její oči cestoval pomalu své tělo, přičemž v jeho cestě košili napjatá přes široká ramena, tmavé vlasy zvlněné proti olivový kůže na zadní straně krku, a ty krásné zelené oči. Oči, které v současné době, se dívali přímo na ni.

Začervenala se, v rozpacích být chycen zíral, ale vztahuje se docela dobře, pomyslela si, a usmál se a ukázal na jeho šálek kávy. Kývl na ni a zvedl jeden prst, hodil sušenky v košíku a kolové ji na pokladně. Stejně jako ona se dostat až do zaplacení viděla, jak mluví k pokladně a přejděte na ni. Mladá dívka se rychle přikývl a začal vyzvánět až na položky, když kráčel zpátky k ní.

“Myslím, že jsem našel všechno,” řekl hrdě a posadil se do křesla naproti ní.

“Wow, děkuji moc. Nemůžu ti říct, co obrovská pomoc, která je”.

“To nebyl žádný problém, opravdu.”

“Claudia budou nadšeni. To je můj šéf, že se snaží ohnout dozadu zapůsobit na toho chlapa, pán ví, proč. No, já vím proč, je to proto, že se snaží zvýšit publicitu a dostat lidi do obchodu. Víte, návnada je daleko od všech těchto obchodních řetězců, které se objevilo až v poslední době. Funguje to, myslím, že jsme měli mnohem větší provoz, protože jsme oznámili podepsání. “

“Tak kdo je ten chlap vlastně je?”

“Kruci, pokud vím, nemůžu ani vzpomenout na jeho jméno.” Pokrčila rameny odmítavě. “Někteří nudit diletant, kteří si myslí, že může psát knihy? Myslím, že to nějaký druh self-help instruktážní nebo něco jiného.”

“Zní to docela nuda.”

“No, já nevím. Myslím, že to záleží na tom, kdo ho najal, aby to napsat pro něj.”

Zasmál se a přikývl, sáhl po kávě. Jako přinesl šálek ke rtům jeho košile vytáhl proti svaly paží a Anna zahlédl tetování vykukoval zpod válcovaných manžetách rukávu. Usmála se sama pro sebe, že možná ten chlap byl víc její typ, než si myslela.

“Ale dost o panu Fancypants jsme ani představila sebe. Anna Webster.” Natáhla ruku. Ruka, která se její byl teplý a sevřel ji pevně na chvíli, než nechat jít, kartáčování prsty po dlani, když se odtáhl. Anna se zachvěla a zrudla znovu, pokrývající její záměně s úsměvem.

“Těší mě Anna, jsem Grant,” řekl s úsměvem zpátky. “Tak to musí být docela v pohodě práce pracuje v knihkupectví, občasné pan Fancypants bez ohledu.”

Anna se zasmála a přikývla. “Jo, líbí se mi to většinu času. Je to malý a tichý. Existuje neomezené množství knih, což je skvělé. A já jsem rád pomáhá lidem objevovat něco nového ke čtení, zejména pokud mohu obrátit je na něco, co miluji. “

“Myslíte si, … zase lidi na hodně?” řekl s nevinným obličejem.

Anna si odfrkla na jeho narážky, ale rozhodl se vzít svou otázku v nominální hodnotě, “Já vlastně, nevěřili byste, počet lidí, kteří putují do knihkupectví s ponětí, co koupit.”

“Pravděpodobně blízko k počtu lidí, kteří chodí do obchodů s potravinami s ponětí, co si koupit.”

“Touché,” řekla s úsměvem na svou malou dig.

Ušklíbl se, ale než stačil odpovědět pokladní přistoupil k jejich stolu a zeptal se, jak se jí chce zaplatit za potraviny. Mluvila s Annou, ale při pohledu na Granta, jak mluvila, širokým úsměvem a zamrkala perfektně provedené-up očí. Dívka byla mladá, ale docela se stylovým blond vlasy a těsné džíny, které dělaly Anna cítí naprosto nevkusný ve svém vyšívané selské šaty a sandály. Poprvé ve věku přemýšlela, zda by měla kupovat nějaký lesk na rty, nebo tak něco.

Strčila knihkupectví kreditní kartu v dívčině tváři a dívka jí střelil zničující pohled, když si ji vzal a loudal pryč s jiným pohledem přes rameno na Granta. Anna vzala s uspokojením konstatuje, že zaplatil dívce žádný názor.

“Tak co si z lidí na to? Co se vám líbí na čtení?” Opřel se lokty o stůl a napil se kávy.

“Ach, já nic nečetl a pravděpodobně si to.” Anniny oči se rozzářily, když mluvila, jako kdyby mu vyprávěl o starých přátel z dětství, která svým způsobem byla. “Ale moje oblíbené jsou staré stand-bys, Thomas Hardy, Alexandre Dumas, Mark Twain, Jane Austen samozřejmě …” pokračovala, položila ruku na srdce.

“Samozřejmě.” Přikývl, pobavila svým nadšením.

“A v posledních několika letech jsem zjistil, mnoho novějších autorů: Douglas Adams, Stephen King …”

“Ty nejsi zrovna nové autory jsou oni?”

“Byli pro mě nové.”

Granty oči se rozšířily v překvapilo. “Byli jste žil pod skálou?” zeptal se nevěřícně.

“Skoro,” zasmála se používá k této odpovědi. “Vyrůstal jsem na obce Moji rodiče byli oba učitelé a měl spoustu knih, ale nic nového, protože oni se stěhovali” mimo mřížku “, jak tomu říkali na začátku 70. let odešel jsem, když mi bylo osmnáct,.. Že byl tři, téměř před čtyřmi lety. jsem dostal práci v knihkupectví, a já jsem tam pracoval od té doby. kazit mou duši s kapitalismem pokud se obáváte, “řekla s úsměvem, napůl žertem.

Anna se podívala na pokladníka, který jí byl podal na kreditní karty a její přijetí. Ona podepsala její jméno a pokusil předat doklad zpět k dívce, která byla šklebící se jako blázen na Granta.

“Copak jsem tě odněkud?” zeptala se ho, opřel se o stůl vedle něj.

“Já si to nemyslím,” řekl laskavě, jak vzal příjem od Anny, podal ji omámený vypadající dívky a poděkoval jí, účinně ji zamítl.

Anna usrkávala kávu pokrýt její úsměv a pak se zeptal: “A co ty? Co děláte?”

“No, to je docela dlouhý příběh a myslím, že jste ve spěchu. Myslím, že to znamená, že budeme muset neuvidíme, takže můžu říct všechno o tom.”

“Aha,” řekla Anna, trochu v šoku na jeho reakci. A pak, “Oh!” když se podívala na její telefon a uvědomila si, jak dlouho to bylo. Vyskočil ze svého křesla zvolala, “Shoot, musím jít!”

“Vsadím se, že pan Fancypants nebude zobrazovat na čase buď. Asi off vyzvednout nějaké špatné nic netušící kočku, myšlení stranu se nespustí, dokud se tam dostane.”

Anna se zasmál a přikývl na souhlas, když se shromáždili své věci a popadl koš plný balených potravin. “To je asi pravda, ale já jsem větší obavy o svého šéfa. Špatná Claudia je pravděpodobně obracející se právě teď. Měl jsem se vrátit, aby jí pomohl ven.”

“Dovolte mi, abych vám pomohl s potravinami.” Šel s ní lesklé červené sportovní auto a podíval se na ni překvapeně.

“To je vaše auto?”

Anna pochopil jeho zmatek. Claudia Corvette vypadala spíš jako něco, co prsatá blondýna checkout úředník by jízdy. Ona zatahal za šaty sebevědomě a měl letmý touhu pěstovat větší prsa.

“Ne, to je Claudia malý pramen mládí. Nemám auto, takže mě poslali, aby si potraviny v tom.”

“Ach, to dává větší smysl.” Kývl na pochopení, když pomáhal její zatížení tašky do kufru.

“Ještě jednou díky, Grant. Nevím, co ti dlužím, ale já ti dlužím, velký čas.” ​​

“Budu o tom přemýšlet a dáme vám vědět,” řekl lehkým hlasem, ale pohled v jeho očích bylo něco, ale škádlení.

Anna srdce rozbušilo a ústa šel náhle sucho. “Budu se těšit na to,” řekla ve spěchu, než ztratila nervy, pak se rychle otočila a nastoupila do auta.

Byla v půli cesty zpátky do práce, než si uvědomila, že bych ho nikdy nedal své číslo.

“Zapomněl jsi? Jak můžete zapomenout dát své číslo na super hot chlap bít na vás v obchodě?”

“Mluv potichu,” zasyčel Anna, rozhlédl se, jestli někdo slyšel. Malý otevřený prostor v přední části obchodu byla plná lidí, většinou žen, ale naštěstí žádný z nich nevěnoval pozornost.

“Vážně, Anna. Co jsi myslel?” Zeptal Claudia, jen lehce zmírňuje její objem.

“No, za prvé si nepamatoval zeptejte se mě na mé číslo, takže možná nechtěl ho., Ale byl jsem přemýšlel, jak dostat zpátky se vší touto směšnou kecy.” Obrátila oči v sloup a ukázal na položky byla pečlivě zprostředkování na ozdobné talíře. “Takže byste se muset vypořádat s panem Fancypants házení temperament-vztek, protože jste neměli své zralé karamboly tady na něj čeká.”

“Pane, kdo teď?” Zeptal Claudia zvedání obočí a ušklíbl.

Anna zvedl kopii autorově knize z vedlejšího stolu a četl, “pan Grantham Roderick,” mimo kryt ve snootiest hlasem dokázala vykouzlit. Hodila knížku na stůl jako Claudia zahihňala. To se odrazil a kryt padl otevřený na stole. Anna dosáhl zavřete jej a ztuhl. Její ruka se zvedla ze své vlastní vůle a její prsty dotkly obraz autora na vnitřní straně.

“Do prdele,” zašeptala bez dechu as kousky padl dohromady.

Grant se usmál široce pro sebe, když se napil další kávu. Přišel do obchodu s potravinami, aby si pár věcí na autogramiádě, jen v případě, že majitel knihkupectví nebyl schopen je najít, ale zřejmě dnes byl jeho šťastný den. Diskuse o zabíjení dvě mouchy jednou ranou, a to nejen se dostal na kávu s nádhernou ženou, se dostal, aby se ujistil, že měl všechno, co potřeboval.

Těšil se, aby ji znovu vidět, a to nejen proto, že chtěl vidět její reakci, když přišel na to, kdo to byl. Doufejme, že ona by neměla být příliš rozrušený s ním, on neměl v úmyslu klamat, tak prostě opravdu užíval s normální rozhovor s normální ženou. Nebylo to příležitost, měl velmi často.

Samozřejmě, skutečnost, že ona byla krásná nebolelo, a to buď. Druhý viděl ji, jak stojí tam zíral na ovoce košíku, jako by to nějak osobně ji urazil věděl, že si s ní promluvit. Byla bych vypadala tak dobře ve své kůži … její dokonale krémová kůže, že umírá spustit ruce po celém zjistit, jestli to bylo tak měkké, jak to vypadalo a její medové barvy na vlasy se uvolnila ze své buchta visí v chaotický chapadla po krku.

A sladké dítě Ježíš, když se sklonil, aby vyzvednout ty pomeranče a její šaty vytáhl způsob, jak se její stehna a on se může náhle vidět přímo dolů volným výstřihem do její malou bílou bavlněnou podprsenku, hrdlo se mu zavřely a on si myslel, že dělat ze sebe blázna zíral na ni bez mluvení.

Nebyl si jistý, jak by odjel na tento konkrétní duševní tečně, ale on si užíval sní o tom, jak se její ňadra pravděpodobně se perfektně hodí do dlaní, když najednou byl vytržen ze svého zasnění někdo plopping v sídle naproti němu. Vzhlédl a byl překvapen, když uviděl dívku z check-out usmíval se na něj.

“Věděl jsem, že tě uznal, že jsi Grant Roderick! Moje máma je, stejně jako, velký fanoušek tvého táty. Musel jsem mapu váš obrázek, který chcete být jisti, ale ty jsou tak mnohem teplejší osobně. Vzpomínám, jak ty fotky z vás na ET před pár lety, když jste spolu chodili-“

“Díky, jsem si jist, že můj táta ocení tvoje máma je fanoušek. Dám mu vědět. Omlouvám se, ale musím běžet. Jsem v druhu spěchu,” řekl a vstal, aby odejít od stolu.

“Jsi si jistý, že budete muset jít tak brzy?” Dívka pošilhával na něj a zvedla obočí sugestivně. “Jsem na přestávku a tam je rodinná koupelna v zadní s zamykání dveří.”

Grant zíral s otevřenou pusou na dívku, která nemohla být víc než šestnáct a snažil se přijít s něčím říct, že by neměl být příliš hrubý. “Ehm, ne, já jsem, ehm, pozdě,” podařilo se mu vykoktat před zapnutím a chůzi rychle pryč, stěží potlačil nutkání běžet.

“Prosím, Claudia,” naříkala Anna poté, co si dosáhl útočiště kanceláře manažera, “já ho nemůžu čelit! Prosím, nech mě jít domů dřív, než se sem dostane. Budu pracovat přesčas na příští měsíc , nech mě jít. “

“Anno, ty víš, že nemůžu udělat. Potřebuju tě tady na pokrytí nákladů na podlahu. A kromě toho, že zřejmě nechal jít, aniž by se vaše číslo, protože věděl, že tě tu vidím.”

“Ne Claud, vy tomu nerozumíte. Řekl jsem hrozné věci o něm.”

“Co jste říkal, že to bylo tak hrozné? Víš vůbec něco o něm? Počkejte, prosím, neříkej mi, že jste četl jeho knihu.”

Anna jí dal provinilý výraz.

“Ach můj bože, Anna! Dal jsem ti ho před měsícem, když jsem mu, aby se dohodly na podpisu.”

“Jen jsem nedostal šanci, byl jsem tak zaneprázdněn midterms. A název byl chromý. Tales from the Dark Side? Myslím, pojď.”

Claudia obrátila oči v sloup podrážděně, ale vysvětlil. “Tak hele, povídka je, že je to syn Donald Roderick. By jste nevěděl, ale byl slavný herec zpátky v den. Mimochodem, ubohý bohatý chlapec vyrostl slavný, otevřel klub s názvem The Dark Side , jel celý klesající spirála z bohatých a slavných, dostal svůj život dohromady, a zatímco zpátky, otevřel restauraci s názvem Svítání, který byl divoce úspěšný. kniha je většinou příběhy o klubu a jeho šílený let, posety receptů úžasné pokrmy, které slouží. Požádal jsem ho, aby se jeden z receptů pro podepsání a on souhlasil. Nabídl se, že dělat dvě skutečnosti, dezert a předkrm. Tímto způsobem můžeme distribuovat trochu pro každého člověka v publiku. ”

Leave a Reply

