mokré Letní Dny, Horké Letní Noci, Část 6

Část 6

(Dívčí perspektiva)

Po disku, když jsme znovu přišli do bytu, nikdo z nás nemohl udržet ruce na sebe ještě. Pak On byl už nahý, to bylo snadné, aby vám jeden z mých mála oděv. Táhl mě do kuchyně, vedl mě ke kuchyňskému stolu a zvedl mě, aby že můj zadek byl blízko okraje stolu. Pak se posadil na koleno a dal jeho jazyk matku můj klitoris.

Nádherný pocit prošel, když jsem skočil vzrušení a překvapení. Bylo to tak rychle, jako v jediném pohybu, a najednou bylo všechno na mě. Jeho velké mužské ruce přehnala nad mým tělem, jeho jazyk našel svou cestu do mého konečníku a vířil kolem tam. Jak pěkné!

Když uslyšel mé sténání stal se více a více a dostal více a častěji, si myslel, že je čas vstát a běžet do kohoutu v mém nyní brodění mokré píči. To mě opravdu naplněné až po okraj a byl jsem překvapen, pokaždé, když se tak dobré ve mně.

Vrazil víc a hlouběji, protože nemohl zadržet své emoce, jako zvíře. Přitiskla jsem se k němu, její nehty zaryly do jeho zad a zubů pohřben v krku. Celý jsem se třásl a křičel jsem na můj orgasmus v souladu s ním, který vytáhl svůj penis a přišel po celém břiše a na krku.

Po dni jen plný sexu, úlohy a zábavu, že je čas, aby se na večerní sprchu a pak zalézt zpátky do postele. Osprchoval jsme spolu, oholil navzájem sex a snažil se, aby se navzájem nadšený. Což samozřejmě nepodařilo, ale musela počkat.

Vypadni ze sprchy, rozmazané v tělové mléko a na postel. Tam byl dlouhou dobu a povídali jsme si o našich představách, co bychom chtěli dělat, a to, co jsme si mysleli když jsme masturboval. To mělo za následek rychlé kouření a on mě olízl a pak padl vyčerpán do světa snů.

Probudil jsem se ráno v prázdné a studené posteli, uslyšel jeho hlas ve vedlejší místnosti a uvědomil si, že mluví na telefonu. Samozřejmě, že jsem se stal zvědavý kdo by to mohl být, když mě slyšel dál mě v posteli, ztišil hlas tak, to jen slyšel šelest.

Pak zarachotil na inter kotle v kuchyni a najednou stál v těch dveřích, nahá se zástěrou na a řekl, že snídaně byla framdukad. Jedli jsme mlčky. Ani on, ani já myslel, že to bylo nutné mluvit, zatímco oni jedli a byli probudit správně.

Když jsme skončili, řekl mi něco o plánech na den. Stejně jako ostatní dny, prostě to brát s nadhledem, šestý dovolenou. Měli jsme dva svátky, takže jsme při této příležitosti Chcete-li, aby co nejvíce z dnech společně. Pokud dva dny, že je čas, abych šel zpátky do svého města a jeho dovolená skončí. Ale museli jsme se navzájem do té doby.

Pak Byl jsem stále unavená ze včerejší hýření, šel jsem zpátky do postele a vytáhl oční masku na oči. Nebylo to mnoho minut, než jsem se zase spal tvrdě.

Ve světě snů existoval jen mě, úplně nahá a vydán.

Zářící pokoj se stovkami zapálené svíčky a velkou postel, ležel jsem nahý a ohromen. Nevěděl jsem, kde jsem a proč, jen že pokoj neměl okna, a jediná cesta ven je přes dveře, co jsem neviděla. Ze stínů přijde děvče, i když byla úplně nahá. S jeho dlouhými vlasy v uzlu na krku, její pěstěné nehty a jejich neuvěřitelně lahodné boty s vysokými podpatky, stála teď přede mnou. Usmála se, ale nemohl jsem zjistit oči tváří v tvář. Jen ústa s plnými rudými rty, který šeptá se, že mě chce.

Po chvíli ležela vedle mě, hladil jsme se navzájem a líbali, jako bychom nikdy neudělali nic jiného. Ruce byly všude na jak já a ona, byli jsme oba bez dechu a dychtivý dostat se navzájem Opravdu. Otočila se na na elegantní způsob, stanoví se její kundička přes mou tvář a vrhl se směrem k mé píči. Olízl jsme se navzájem, dokud jsme oba přišli, a pak se otočil, aby , že obě jejich tváře byl stejný směr. Pak ona mě překvapila tím, že vloží dva z dobře pěstěné prsty uvnitř mě, masírovat zevnitř, zatímco ona dal palec proti mému klitorisu a udržuje stálý tlak na něj. Ona mě políbila na krk, klíční kosti, hrál si s jejími bradavkami a okusovala mi hravě v nich. To mi trvalo přes okraj a nikdy jsem nebyl tak vzrušená, šťastný a spokojený v Zároveň v celém mém životě.

Když jsem popadl dech a snažil se setřást ty pocity ležela tak blízko mě, jak by mohla a začala se pohybovat na vzrušující způsob. Teď jsem mohl jasně vidět její oči, které prosil o to, co chtěla, zdrcující orgasmus mohla žít dlouho. I odpověděl tím, že políbil ji důkladně. Pak jsem se rozhodl lízat bradavky a líbat na břicho způsob, jak se do prsou, která byla stále mokrá po prvním kole.

Políbil jsem ji v oblasti třísel důkladně a přišel blíž a blíž k cíli, ale kvůli kontaktu na něj. Toto hněval ní blázen a ona se svíjela jako malý červ ve mně. Když jsem se konečně dal na špičku jazyka při otevírání zasténala hlasitě. Nechal jsem jí jazyk víří kolem se tam, když jsem masírovat její klitoris prstem. Zjistila, že je obtížné nyní ležet, nohy zavrtěl a sténání odrážel proti tmavé zdi místnosti. Její jednou rukou mě chytil za vlasy a tlačil mě ještě blíž k ní, pokud to bylo možné, druhou ruku křeče nalít trochu listu. Ona

klenuté až celá záda a přišel v dlouhém orgasmu. Olízl jsem ji v průběhu celého orgasmu a ona spadla na postel zcela vyčerpán. Slyšel jsem slabý útok a pak zvuk z reality, která mě probudit do snu.

Byl jsem stále bez dechu, a když jsem se snažil sundat oční masku, cítil jsem pár rukou, které nepatřily k němu, aby se zabránilo mi v tom. To bylo ženské ruce, malé a ženský, s mírně delšími nehty, a ona se naklonila dopředu, šeptá ke mně a řekl:

– Jsem tady, abych splnit všechny vaše fantazie
.

Pak znovu, jsem zažil všechno, co se právě stalo ve snu. Bylo to naprosto úžasné!

Řekl mi tehdy, že byl s pohledem upřeným na po celou dobu a já jsem byl neuvěřitelně sexy sledovat spolu s dívkou. Nevěděl jsem, kdo ta dívka byla a nikdy mohl dostat ven to, ale já bych vždycky pamatovat ráno, když Našel jsem zcela novou stranu jsem si, že jsem nikdy nevěděli.

Věděl jsem, že hlad po Chcete-li otestovat sát chlap, tak Myslel jsem, že bych oplatit tím, že slyší sebe do známého gay chlapem, který jsem si myslel, by bylo ideální pro něho. Ukázalo se, že tento muž byl poblíž, tak Rozhodli jsme se na místo setkání a vzal auto, tam se s ním setkat. O kilometr před cílem, znovu jsem zvedl ten oční masku. Vypadal překvapeně na já a přemýšlel, co by se dělo s ním, ale když viděl, oči poslechl okamžitě. Kdysi tam, on byl docela nervózní, syntéza jeho čas a záření velmi jasné.

Požádal jsem ho, aby stát a chvíli počkejte, já, šel jsem pozdravit můj přítel. Zašeptal, že on přinesl s sebou měkkou deku a velkou tubu lubrikantu … zasmál jsem se tiše pro sebe, myslet si, že teď by se zážitek nikdy nezapomene. Na dobrý způsob.

Šel jsem a zvedl ho, snažil se mě zeptat, kde jsme byli, ale získal jen ticho v odpověď.

Co nevěděl, bylo, že jsem měl s filmovou kamerou a myslel natáčení všechno, co se stalo, dát mu později jako malý dárek …

Přijeli jsme na dece se a zeptal jsem se ho, aby se oblékli samy o sobě. Byl jsem jak jsem se ptal, věděl jsem, že to nestojí za to protestovat. S jemným ručním ttryckte jsem kapku ho vkleče a pak prudce prsty. Jsem couval pomalu a posadil se na velký log, který ležel pokácené v okolí, takže Nemohl jsem střílet a získat oba close-ups a dlouhé záběry.

Seděl tam sám na deka, stromy před ním, viděl jsem dva kluci stojí a dívat se. Jeden z nich byl můj přítel a předpokládal jsem, že ten druhý byl jeho přítel. Oba stáli a vytrhl z jejich kohouty, tito muži byli dobře vybavené a myšlenka Možná nemohl vyrovnat s oběma z nich letěl přes hlavu. Šli k němu ve stejnou dobu, a postavil se před a za. Ten chlap se před hladil jeho tvář a dal ruce za zády a pohladila ho po hrudi a zádech.

Předpokládal jsem, že má pravdu připraven že alespoň jeden člověk tam, protože nejprve se zdálo, že přijmout situaci, ale když ten druhý ho dotkl, skočil. To byla výzva pro něj, ale on zřejmě užil těchto pánských ruce na jeho tělo, a pak Jeho penis stál vzpřímeně a byl prasknutí.

Můj přítel otevřel ústa a vrazil svůj penis do ní a okamžitě si uvědomil, že se očekávalo, že by ho sát. Udělal jsem hrdý, když stál se dvěma nahé krásné muži kolem něj, sání ptáka o život a byl překvapen tím, ten druhý prsty opatrně hledal jeho kretén. Prst vklouzl dovnitř a tak Nakonec ještě jeden. Jsou řádně zahřeje ho a můj přítel začal sténat nahlas a sekund později vytáhl svůj penis z úst a stříká po celé tváři. Neměl šanci vymazat sperma, dokud ho ten druhý tlačil dolů všechny čtyři a masíroval jeho řiť s velkým kusem lubrikant. Když dal svůj penis proti otvoru a začal stiskněte zasténal hlasitě.

Seděl jsem s kamerou v jedné ruce a druhou rukou v kalhotech, když Kousla jsem se do rtu. Sakra, jak vzrušující to bylo vidět ho dotkl jiný muž. On si užil jako malý chlapec ocas léčby, a to nebylo dlouho předtím, než přišel a vzal ten druhý v případě. Ten chlap právě podařilo vytáhnout jeho ptáka a stříkání stanoví hýždě a záda ho předtím, než můj přítel přišel a požadoval, aby kurva ho taky. Třásl, stál na všechny čtyřky znovu, ale přítel se rozhodl točit kolem něj na zpět a dát nohy nahoru na jejich ramena. Měl větší penis, než jeho přátelé, ale rozbil pravé snadno do ocasu tak jako tak, to bylo už slynigt uppknullad. To nebylo dlouho předtím, než oba znovu přišel a tentokrát byli šťastní a vyčerpaní. Oni se zhroutil na hromadu všechny tři a nevstal, dokud se popadnout dech.

Šel jsem blíže k fotoaparátu a právě dostal s komentářem “Bylo to nejsladší mrcha dlouhá doba. ” Pak jsem to vypnul.

Pak vstal a oblékl sám, objal mě a poděkovala za tu děvku.

Viděl jsem jejich auto start a odjet a pak Nejprve jsem šel k němu. Ležel tam zcela vyčerpán a uppknullad, nersprutad a spokojený.

Požádal jsem ho, aby se z jeho oční masku, aby Viděl jsem oči a oni byli velmi mlhavé. Vypadal vysoká, ale velmi šťastná. Otočil se a řekl děkuji.

Hodil jsem ručník na něj a řekl, že jezero jen asi sto metrů do lesa, možná koupel by bylo hezké?

Usmál se a omotal ručník kolem sebe, vzal mě za ruku a šli tam.

Když jsme se vrátili domů později jsem se jí podařilo zapálit filmu a převést ji do malého balíčku. Dostal ji právě včas na večer, tak bychom mohli zjistit přes to jsme šli do postele.


Leave a Reply

