Bezvadná Sex Seznamka Pro Všechny

Pokračuji se sprchováním, prozpěvuji si a nic si nepřipouštím. Bydlíme spolu už 3 roky a tak běh domácnosti funguje dle zajetých kolejí, jak nám oběma vyhovuje. Přemýšlím nad tím, jak se mi teď tyhle hrátky nehodí… Pospíchám, myslím na čas, nejlepší by byla „rychlovka“, ale to bys na mě nemluvil tak pomalu a klidně. Cítím jak to na Tebe jde… Vystříkáš všechnu svojí dávku do mě a já poslušně polykám. Celý týden to bylo pořád dokola, z práce jsme se vraceli unavení a tak krom hezkého přivítání se doma, polibku na dobrou noc nezbývalo na více čas. Druhou rukou mi obě ruce držíš za zády, abych se nemohla moc hýbat. Po chvíli jsi přestal, položil sis mě přes opěradlo křesla,nohy mám roztažený, zadeček pořádně vystrčený a obě dírky až moc dobře přístupné. Bušilo mi srdce tak, že jsem se bála, že to uslyší sousedi.

Razantně jsem vyšla kupředu, jenže jak to tak bývá, člověk míní, pán bůh mění, šup a už jsem ležela na zádech. Trochu hloupě jsem se do té doby domnívala, že o mém místečku nikdo jiný neví, ani že tam nikdo jiný nechodí. Zdálo se mi, jakoby ani nedýchal, když jsem se posunula níž a jazykem putovala přes jeho pupík až k podbřišku. Než jsem se stihla zvednout, klekl si vedle mě a drsnou dlaní přejel po mé vztyčené bradavce. To se musí stát jen mně, musím uklouznout v tu nejnevhodnější chvíli. Rytmicky mé rty tančily po jeho přirození zatímco jsem prsty zatínala do jeho pevného zadku a stupňovalo se v nás vzrušení. Byla jsem naštvaná a rozžhavená zároveň kvůli tomu jeho proradnému pohledu. Proč váhat. Vztáhla jsem ruku a uchopila jeho dlaň, která ještě stále ležela na mém ňadru.

on hledá ji

Leave a Reply

