Toužíš Po Dobré Sexy Seznamce?

Ta jej začala masírovat, jazykemlízat a pomalu zasouvat hlouběji až jí hlava rytmicky poskakovalastejně, jako jeho protipohyby. Karla spokrčenýma a roztaženýma nohama ležela trochu napříč a opačně si na nílehl Karel. To bych ti přálazažít!

“Víš, moc se omlouvám za sebe i Martina. S touto myšlenkou jsem usnula.Ta sem jezdí už pátým rokem po sobě a našla si tu i milence. I dech Martina byl sípavější a proloženýnějakým mumláním.

Sem už šestý den v lázních.

Sedlijsme do auta a já jsem hned nabral směr k domovu seniorů.Kdejinde se dá ležet,že?Projelijsme město,až se před námi objevila zahradní čtvrť,či spíše zahradní ulice. Restaurace byla nedaleko a jmenovala se”Zámecká”,ačkoli zde žádnýzámek není.Vstoupili jsme do prostornéhopokoje.Vévodilo mu široké letiště,po obou stranáchnoční stolky,u levé stěny komoda,ze kterévyndala pan Irma dvě přikrývky typu “Larisa”Vpravobyla skříň a v čele naproti posteli malý proutěnýstoleček se dvěma křesílky.”Přitěchto slovech svlékla župan a přede mnou stálabohyně AFRODITÉ.Pěstěná pokožka,nikde žádnýstařecký záhyb a krásná prsa doplňovalatento nádherný zjev.Poklekla vedle mně na lůžko apohyby svých jemných prstů se dotýkala mýchočních víček,postupovala na tváře,velkoupozornost věnovala ušním lalůčkům a přes krk a ramena sedostala až k mým prsům.Odtud se vrátila na mojíhruď,krouživými pohyby přejížděla moje prsníbradavky,které na to vzrušeně reagovaly.Vzrušeně reagovali můj úd a když se do této oblasti jejíprstíčky blížily,měl jsem za to,že se zdezastaví.Ale nebylo tomu tak,Minula ho,jako by tam ani nebyl apokračovala po stehnech dolů.Přes lýtka se dostala až kprstům u nohou a teprve odtud se vrátila k mémupenisu.Několikrát ho jemně přejela prsty /pohonila/ alubrikačním gelem nanesla slabou vrstvu.Totéž učinilau svého vchodu do pochvy.Stále jsem ležel na zádecha tak na mě rozkročmo nasedla a začala má cesta doráje.Zvedala se a spouštěla v pravidelnémrytmu,přitom přešla do předklonu a nabídla mi tak svojepoprsí,které jsem hned začal masírovat.I jejíbradavky už byly naplno vztyčené.Po chvíli vedle měpoklekla na kolena,v,předklonu se rukama opřela a kývavýmipohyby zadečku mě dávala najevo,co mám teď dělatjá.Pochopil jsem rychle,poklekl jsem k ní zezadu a daljsem ho tam,kam mě lákala.A opět krásnásouhra,žádná divočina,byl to akt dvou lidí,kteřívědí.

Personálpaní Irmu uctivě zdravil,bylo vidět,že je zde častýmhostem..Než přinesli kávu,paní Irma už vyprávěla.Časrychle plynul a než jsem se nadál,z rádia se ozvaločasové znamení,oznamující poledne.Obajsme si toho všimli a já jsem pozval paní Irmu naoběd.”S díky jsem se vydal ke zmíněnélavičce,sledován zvědavými pohledy.U poslední,kdeseděla paní Irma,jsem se zastavil,pozdravil a představiljsem se.”Než jsem seposadil,bez dalšího vybízení,začala samavyprávět.Jak už jako malá holčička,když zaslechlahudbu,už se natřásala,a bylo jí do skoku.Po školeodešla na akademii,kde se věnovala studiu tance.Zde jsem paníIrmu požádal,zda by přijala moje pozvání dokavárny v blízkém městě,kde bychom vevzpomínání pokračovali..

ona hleda jeho ostrava

Slečínka a…

Vstal jsem, trochu ho pohonil a byl připraven. Její kunda mi ho skvěle stahovala. Koza jedna pitomá. Ta je pitomá! Měl jsem ho dost velkého, chvíli trvalo, než si kundičky zvykly. Bože, tohle je ale mrdna! Sedla si na stůl naproti mně a začala si honit kundu.
Jednou jsme se domluvili, že půjdeme na diskotéku, ať ji přijdu vyzvednout. Okamžitě do ní zajel jak po másle. Moc rád jsem si takhle holku připravil na útok svého péra.

Leave a Reply

