Erotická Seznamka.

Stiskl jsem je, pevně, silně a jemně zároveň. “
„To už je lepší“ zasmála se. U jedné lahve samozřejmě nezůstalo … měl jsem možnost při pití a mluvení o všem a o ničem zkoumat velmi pozorně její krásu. I přes svetr bylo zřetelné, jak má její podprsenka co dělat, aby udržela její opravdu bujné přednosti uschovány před lačnými zraky průměrných mužů jako jsem já. Vy můžete cokoli.“ Řekl jsem jen. Vzhledem k tomu, že oslava kulatin jejího ploditele bude až za týden, navrhl jsem, že já koupím obě a ona se v mém malém království může rozhodnout, které z nich je lepší a to pak ona sama pořídí pro svého tatínka. U regálu s vínem stála … žádný běžný termín vhodně nepopíše tuto ženu, … jak by řekl dědeček, ženu tlustou na těch správných místech. Pozadí … zadeček vhodný tak akorát k poplácání, štíhlý pas, který jakoby přímo volal „obejmi mě“, … dlouhé vlnité hnědé vlasy, které neposlušně lemovaly její krásnou a jemnou tvář. Je to buď profesionální tanečnice nebo je od přírody velmi nadaná.

Bradavky mi ztuhly jako třešnička na zmrzlinovém poháru. Právě ten byl jejím územím. Celé mé tělo se třáslo.
Rukou vklouzla do mých kalhot a zamířila přímomezi nohy. Celou tu dobu jsem měla pocit, že sleduje mě a ne silnici. Jindy zase doufám, že už se nikdy nevrátí tak, aby ten okamžik, který jsme spolu sdílely zůstal jedinečným. Její jazyk do mě najednou vklouzl.
Skrze severní část našeho města vede širokásilnice lemovaná alejemi stromů, několika rychlými občerstveními a hypermarkety. Sáhla jsem do kapsy a vytáhnula dvě největší bankovky, které jsem u sebe měla. Je totiž těžké nevšimnout si ženy s dlouhými téměř bílými vlasy, bílým obličejem a jednoduchých bílých šatech, jak stojí nehybně u okraje silnice.

seznamka liberec

Recepční.

Prohýbá se jak luk a já cítím pulzující nitro, svírá mi hlavu stehny a dlaněmi si mě tiskne do svého lůna. Dlouho mě svírá a hladí po vlasech. Vydržíme takhle dlouho, snad hodinu pak mi ale utíká z objetí usměje se a klidně prohlásí: „Ty jeden divochu, víš že jsem Ti chtěla jen donést ten mobil co jsi zapomněl na recepci?Včera se vraceli až dneska kolem čtvrté.“ No vida tak i recepční si všimla. Tak trochu jí vtáhnu dovnitř, zabouchnu dveře a sevřu jí v náručí. Doufám, že zas nebude volat šéf a ptát se co jsme prodali. „Tak kam dnes vyrazili ti Vaši technici? Voní tak krásně, a s námi tu stále zůstává kouzlo prožitého milování.

Leave a Reply

