Bezvadná Sex Seznamka Pro Všechny

Koukala jsem s chuti nebochticem ? nepamatuji se ..premiera je za mnou,jakdal ? JEdine jeho pojd a ja sla,zadne proc to delam zadne nedelej nic chtelajsem a sla….otevrel auto nastartovat,me uvedomeni toho ze asi chtel ivic doslo az pak …nechtelo se mi cekat vzala jsem ho za tvar a dalapusu,ze to pokracovalo libani bylo asi jasne ,byl sladoucky jemnysexy,libal az jsem mela natekle rty,nebo naopak ja libala jeho,skoda zenemam moznost se ho zeptat.Libal uzasne a hladil krk siji temi prsty cojsem je tak moc chtela citit na sobe pak vyndal prsa s halenky laskalje,docela jsem na ne zarlila laskal je tak jako kdyby patrili jemu a meto tak vzrusovalo mnul bradavky az k bolesti,rekla jsem nekolikratau..neprestal,ani bych mu to asi nedovolila to bych ho nad zabila,tednebyl cas na upejpani ja chtela a on ? Ne kouka do mobilu bavi se s jinymi. nevim…ovsem co jsem pak citila v ruce ..wouuuz jsem nechtela jen to auto chtela jsem m nohem vic,sklonila jsem se apolaskala nadherny velky penis tvrdy jen pro me. ja nebo on ? Ale ty ruce me vzrusili na maximum ,bravavky se miod touhy pekne napnuli pres latku halenky.Vsimnul si? ano anosamozrejme..konecne ucitim a ochutnam jeho semeno vsak o tom jsem predchvili snila,citila jsem jak strika do me pusy…co rici sladoucke jakoon sam,jemne jako on…polkla jsem…..prichazelo vystrizliveni on nicnerekl a ja taky ne ..nebo ano? Laskala Jazykem arty..nabehly zalud,ta vune ..hmm jeste ted citim jak byl vonavy ahladoucky…kdyz jsem ho nasala jen vzdechnul,i ja jsem vydechlasnazila jsem se ho polknout ovsem delka mi to nedovolila udusila bychse..objizdela jsem tepajici  rozkos po cele delce ,laskala kulky rukama,hladouckke pekne k pomilovani nedalo se otrhnout,kourila jsem ho pocele delce a laskala,citila jeho ruku ve vlasech nevedel ze muze hlavuklidne pridrzet ,miluji to .Ale nevadilo to dulezite bylo ze to chtel…pamatuji jen jak rekl ….chces to do pusinky?..

 
 
Omluvte mě za chyby, čeština není moje nejlepší stránka. Něco vám v tom brání, sami nevíte co to je, jestli je to strach, nebo si myslíte, že děláte něco špatného atd. Nějaký zaměstnanec firmy mě pouští do budovy a říká mi, kde mám počkat a kde si mě také vyzvedne člověk, na kterého čekám.
Boty mám normální tenisky, protože společenské boty nemám, vypadá to trochu vtipně, snad tomu nikdo nebude věnovat moc velkou pozornost. Sahám mu mezi nohy a začnu ho pomalu uspokojovat. Teď a tady. Když zpozorní, že už ho moc nevnímám, ptá se mě, jestli je mi vše jasné a přijdu na školení, kde se dozvím více. Asi o tři další domy dál v ulici se opřu o zeď a podívám do nebe. Podle jeho dechu a tempa je poznat, že brzo dojde k závěru a vyvrcholení.
Je málo pravděpodobné, že by se tohle stalo ale lidská fantazie je nekonečná a nezná hranice.

ruska seznamka

Leave a Reply

