Sex Seznamka Pro Každého

Pekná.
Parádna práca.Pooblizuje penis. Povie. Povytlačím. Potom..Postrehnem. Pochopí. Pulzuje..
Prerušuje.

Popůl roce jsem konečně souhlasila se schůzkou.Tak moc sem ho chtělavidět a zjistit na živo, zda mi z něho půjde mráz po zádech ,jako kdyžmi píše.Přikázal mi,co si mám obléct.Trval na tílku, krátké sukni bezkalhotek,jen samo držící punčochy, lodičky.Podívala jsem se naněho s nesouhlasem,ale jeho pohled mě tak spaloval,že jsem poslechla azačala ho do sucha utírat.Klepaly se mi ruce ,když jsem mu utírala jehovztyčené přirození.Celého jsem ho utřela a až pak od něho dostalasvolení utřít se sama.Jeho oči zkoumali mé tělo a já se styděla jakomalá holka.Přikývla jsem.Zaminutku jsem cítila jeho horký jazyk,jak si se mnouhrál,vášnivě,neústupně.Šílela jsem z toho,celá se klepala ,nevydrželajsem a dala ruce dolů,chytla jsem prostěradlo tak pevně až mi kloubyzbělaly.Všiml si toho,nechal mě dojít skoro až k orgasmu,pak přestal azvedl hlavu.Byla jsem tak blízko,že sem ze sebe vyhrkla”néééé”.A on sepřiblížil tak,že jsem cítila jeho dech a přísně mi šeptal doucha”neposlechla si mě,měla jsi nechat ruce za hlavou,takže tohle budetrest”.Celá jsem dole hořela a hrozně jsem chtěla aby pokračoval vlaskání a on to viděl.”

Najednoupřestal otočil se sebral ze země svou tašku,ale mojí tam nechalležet.Otevřel dveře výtahu a řekl „jdeme”Cítila jsem se zahanbená a itrochu uražená,mohl mi tu tašku vzít,neudělal to.

Vypnulvodu a pomohl mi vstát a vyjít za ním ze sprchy.Rozvázal mi mokrý šátekz očí,i ruce mi uvolnil,a já si ho mohla poprvé nahého prohlédnout.Bylhladce všude oholen a jeho tělo bylo vypracované a pevné.Podal miručník a já se začala utírat.”Dobře,celá se svlékni,rychle!”Budeš dělat vše,co budu chtít?”

Psala jsem si sním už několik měsíců,bylúžasný,vtipný komunikativní a hlavně,co mi nejvíc upoutalo,byldominantní.Naše rozhovory probíhaly vždy,když sem byla v práci a nebomuž nebyl doma.Můj manžel nevěděl o tom,že si dopisuji s cizímmužem,šílel by, kdyby to zjistil.Nevím proč,ale ani jsem necítilavýčitky.Tak to teda ne,sebrala jsem svou hrdost a cukla jsem.

par hleda jeho

Se ženou nej kamaráda

Vytáhl jsem její pevné a velké kozy ven z trička a začal jsem jí stahovat tepláky, při tom jsem hnětl, mačkal a sál její nádherné kozy. Nedávno se mi stal velice zajímavý zážitek a tak jsem se rozhodl o něj s Vámi podělit. Jana se na mě usmála a vyšli jsme oba dva ven, letmo jsem se podíval na oblečení a vešli jsme k Janě do bytu.
V tom se ozval z patra nad námi Janin manžel a můj kamarád, jestli jsme v pořádku a že brzy přijede vyprošťovací služba. Jana šla do sprchy a pak jsme dali všichni společně kafčo a já šel domů. Jana věděla, že už není dost času a tak náruživě zašeptala, že chce abych se jí vystříkal do pusy. Mačkala mi klacek jak nejsilněji dovedla a přitom mi ho honila jako o život. To jsem byl už jako smyslu zbavený a toužil jsem to Janě pořádně udělat. Kamarád nám přišel říct, že nejde elektřina a že musíme vydržet, než zjistí co a jak. Při tom jsem jí začal intenzivně a docela hrubě líbat.Jezdil jsem v její puse jazykem a Jana mi to oplácela.

Leave a Reply

